Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Podstawowe informacje
✨ Kim jest helper?
✨ Jakie są korzyści z bycia helperem?
✨ Czego będziemy od ciebie wymagać?
✨ Czy będę miał czas na odpoczynek i na skorzystanie z atrakcji?
Zgłoszenia
✨ Jak mogę zgłosić się na helpera?
✨ Czy muszę opłacić bilet aby zgłosić się na helpera?
✨ Nie widzę na stronie przycisku “Zostań wolontariuszem”. Dlaczego?
✨ Co mam wpisać w zgłoszeniu?
✨ Popełniłem błąd w zgłoszeniu, czy mogę to jakoś poprawić?
✨ Muszę jednak zrezygnować z funkcji helpera. Jak to zrobić?
✨ Czy jest jakieś ograniczenie wiekowe, jeżeli chodzi o bycie wolontariuszem?
✨ Czy wymagane jest zaświadczenie o niekaralności?
✨ Do kiedy będzie można zgłosić się na helpera?
✨ Kiedy dostanę informację, że zostałem przyjęty?
Na Wydarzeniu
✨ Kiedy powinienem pojawić się na terenie wydarzenia? Jak wcześnie?
✨ Mam już za sobą akredytację, co teraz? Gdzie powinienem się zgłosić w pierwszej kolejności? Gdzie mogę odebrać swój pakiet helpera?
Jeśli w poniższym FAQ nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na:
Wolontariusze
wolontariusze@twilightmeet.pl