Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Podstawowe informacje

✨ Kim jest helper?

✨ Jakie są korzyści z bycia helperem?

✨ Czego będziemy od ciebie wymagać?

✨ Czy będę miał czas na odpoczynek i na skorzystanie z atrakcji?

Zgłoszenia

✨ Jak mogę zgłosić się na helpera?

✨ Czy muszę opłacić bilet aby zgłosić się na helpera?

✨ Nie widzę na stronie przycisku “Zostań wolontariuszem”. Dlaczego?

✨ Co mam wpisać w zgłoszeniu?

✨ Popełniłem błąd w zgłoszeniu, czy mogę to jakoś poprawić?

✨ Muszę jednak zrezygnować z funkcji helpera. Jak to zrobić?

✨ Czy jest jakieś ograniczenie wiekowe, jeżeli chodzi o bycie wolontariuszem?

✨ Czy wymagane jest zaświadczenie o niekaralności?

✨ Do kiedy będzie można zgłosić się na helpera?

✨ Kiedy dostanę informację, że zostałem przyjęty?

Na Wydarzeniu

✨ Kiedy powinienem pojawić się na terenie wydarzenia? Jak wcześnie?

✨ Mam już za sobą akredytację, co teraz? Gdzie powinienem się zgłosić w pierwszej kolejności? Gdzie mogę odebrać swój pakiet helpera?

Jeśli w poniższym FAQ nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz na:

Wolontariusze

wolontariusze@twilightmeet.pl
email